All About Hair Extensions

I have been asked in so many emails and comments and everywhere else about hair extensions so I though I would put a little tutorial together about my opinions, how to’s, what ones are my fave and everything else! I hope you enjoy and I hope it answers all your questions!!!

You can get the Bellami hair extensions here and these are the ones I have!

p.s. here are a couple pics with the Bellami hair extensions in!

Shop the Post
Leave A Comment 11 comments

11 Comments

  1. Thank you. I have just decided to try wearing extensions because I have seen my friends wearing them and they look more awesome and I think it's time for me go with the trend. This post really gives me idea how to do it because I haven't tried to put it on myself alone. Thanks international hair company

  2. خدمات سئو و خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله مواردی هستند که هر آژانس تبلیغاتی آژانس بازاریابی آنلاین باید نسبت به آنها دیجیتال مارکتینگ اشراف کامل داشته باشد. اگر شما هم به دنبال خدمات حرفه ای و خدمات سئو مطمئن هستند حتما سراغ یه آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب بروید…

  3. حتما شما نیز خودتان را برای سفری جذاب در نوروز 97 آماده کرده اید؛ بلیط سفر خود را با هواپیما، قطار یا حتی اتوبوس خریداری کرده اید و شاید هتل مورد نظرتان را نیز رزرو کرده باشید. قطار یا اتوبوس؛ سفری جذاب در نوروز را می توانند برای شما رقم بزنند. اما با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز پیدا کردن هتل های خالی و خرید بلیط کمی سخت بنظر می رسد خصوصا اگر بخواهید حضورا اقدام به این کار انجام دهید!
    امروزه با ظهور دنیای دیجیتال کسب و کارهای بسیار بر محوریت حل اینگونه مسائل و رفع نیازهای بوجود آمده است. حتی دیگر لازم نیست به آژانس های مسافرتی برای رزرو بلیط مراجعه کنید، تنها با فشردن چند کلیک می توانید به آسانی زمان پرواز هواپیما و حرکت قطار را مشاهده کنید و به آسانی برای خرید بلیط قطار و یا هواپیما خود اقدام کنید.
    عتیق یکی دیگر از هتل های تاریخی و باشکوه ایران است که دارای قدمتی به طول 200 سال می باشد، این هتل فعال به عنوان یکی از آثار تاریخی ملی ثبت شده در حال حاضر میزبان مسافران بسیار زیادی از سراسر دنیا بوده است و معماری و نوع ساخت آن در بین گردشگران که به معماری علاقه دارند زبانزد می باشد. شما در این هتل می توانید از بهترین خدمات روز دنیا بهرمند شوید و سکونتی دلپذیر را در فضای متفاوت تجربه کنید

    بلیط هواپیما یا خرید بلیط اتوبوساقدام کنید. برنامه سفر خود را به آسانی بچینید و از بودن در کنار خانواده لذت ببرید،دیگر زمان تغییر است و باید از کارهایی که می تواند وقت گران بها شما را هدر دهد باید جلوگیری کنید.

  4. درب ورودی آپارتمان اولین منظره از یک خانه است که در چشم افراد قرار می گیرد و از جمله ملزومات یک منزل است که می تواند به ساکنین منزل حس آرامش را انتقال دهد. به اعتقاد ما، علاوه بر امنیت و آرامش، درب ضد سرقت باید از زیبایی بی نظیری هم برخوردار باشد تا بتوان از ظاهر آن هم لذت برد. ما در گروه اکباتان درب سعی داریم که با ارائه درب ضد سرقت ترکیه ای اصل، بهترین کیفیت، خدمات و طرح های روز دنیا را بصورت پک اورجینال وارداتی تقدیم تان کنیم؛ با درب ضد سرقت ترک حس آرامش، امنیت و زیبایی را به خود هدیه دهید
    اکباتان درب تنها نماینده انحصاری شرکت Itibar Celik Kapi ترکیه در ایران می باشد که با بیش از 12 سال تجربه در امر فروش درب ترک در ایران مفتخر است در طی این 12 ال بیش از 20 هزار لنگه درب ضد سرقت را به هموطنان عزیز تقدیم کرده است.
    این سری از مدل های درب ترک شرکت Ekbatan Door در زمره درب های ضد سرقت پر فروش این شرکت قرار دارند که در بازه زمانی یک سال قبل، جزء پرفروش ترین مدل های شرکت ترکیه ای Itibar Celik Kapi بوده اند و بدلیل استقبال زیاد، این مدل های درب ضد سرقت به صورت فروش ویژه به شما عزیزان پیشنهاد می گردد. کلیه اقلام وابسته به درب ضد سرقت شامل قفل های مونو، چنگکی، آلارم دار Hook، سنسورهای هوشمند ریموت دار، انواع چشمی هوشمند چندکاره، انواع دستگیره های هوشمند سامسونگ، شب بندهای آژیر دار، چشمی های معمولی، دق الباب، نوار دور درب، روکش های درب (بصورت سفارشی) و لوازم جانبی و متعلقات درب ضد سرقت در شرکت اکباتان درب موجود است.
    خدمات پس از فروش از مهم ترین ویژگی های خدماتی شرکت اکباتان درب به مشتریان عزیز می باشد این شرکت در راستای مشتری مداری بر این باور است که فروش ابتدای کار بوده و خدمات پس از فروش و همچنین پیگیری پس از فروش نیز جزء تعهدات شرکت اکباتان درب به مشتریان عزیز است. با مطالعه راهنمای خرید ما، خریدی دقیق تر داشته باشید.

Back To Top